MUDr. Miloš Križko
Zvětšení prsou 19 Modelace prsou 4 Liposukce 3 Abdominoplastika 3 Modelace prsou s augmentací 2 Operace horních víček 2 Operace očních víček 2 Zmenšení prsou 2 Plastika nosu 2 Plastická operace paží 1 Vyjmutí implantátu 1 Laserová liposukce - SlimLipo 1 Všechny kategorie
Zvětšení prsou (Augmentace)
“100% přirozená prsa na osobní doporučení”
16.4.2019 | Zasláno od Sykorka z Středočeský kraj, Česká republika (CZ)
Pána doktora Križka jsem vyhledala na doporučení mé známé a nelituji. Od první chvíle jsem věděla, že jsem udělala dobře...Šlo mi hlavně o přirozenost co dosáhl na 100%.Je velmi milý, trpělivý, všechno vám hezký vysvětli a na žádnou otázku neodpoví jedním slovem...Já jsem s mudr.Križkem a jeho výsledkem spokojená na 100% A můžu a doporučuji ho všem.
Zvětšení prsou (Augmentace)
“Recenze měsíc po augmentaci prsou”
16.4.2019 | Zasláno od Api z Praha, Česká republika (CZ)
Před zhruba měsícem jsem byla na augmentaci u Dr. Križka ve Formé klinice. Vím, že je ještě brzo a definitivní vysledky budou až se implantáty víc ustálí, ale doposud jsem velmi spokojená. Samozřejmě budu průběžně informovat jak se to ještě vyvíjí. Dr. Križko je opravdu profesionál a zároveň velmi lidský. Na první konzultaci jsme všechno hezky prodiskutovali, proměřili a nalezli pro mě vhodné implantáty. Protože jsem utlejší postavy nechtěla jsem implantáty výzor aka Pamela, ale spíš velmi přirozené zvětšení prsníků o jedno číslo - nebyla jsem v den konzultace sto procentně jistá jakou velikost chci, tak byl pan doktor moc hodný a objednal pro mě na den operace dvě velikosti ať mám čas a prostor si to ještě promyslet. Nakonec jsem si vybrala 205cc. Můj vysnený efekt měl být přesne takový, jaký mi doposud dělala podprsenka s výstuží. Víckrát se ujistil, aby jsem byla s výsledky spokojená. V den operace jsem přijela v 7:00 na kliniku a podstoupila předoperační vyšetření, aby si lékaři i já před zákrokem byli jistí, že jsem zdráva a schopná ho podstoupit. Ráno jsem měla ješte konzultaci s Dr. Križkem a pak jsem šla na pokoj protože jsem byla operována jako první v daný den. Operace dle slov doktorů proběhla bez komplikací a já se probudila odpoledne. Péče od sestiček byla skutečně skvělá. Celý personál je moc milý, ústřetový a taky s pooperační péčí na oddělení jsem byla naprosto spokojená. Na druhý den mi byli panem doktorem sundané obvazy a nasazená speciální podprsenka, kterou pak nosíte nonstop. Samozřejmě jsem ráno měla ještě bolesti, ale pomocí analgetik se hezky zvládli utlumit. Všechny léky, které jsem měla užívat jsem dostala v balíčku a šla dopoledne domů. Za týden byl čas kontrolu a já jsem se cítila už v pořádku, ne zrovna, že jedu do posilovny ale do mé sedavé práce klidně. Pak na další kontrole o 3 týdny od operace jsem už byla úplně fit. Touhle cestou bych se moc chtěla poděkovat Formé klinice a hlavně Dr. Križkovi za skvělou péči a krásna prsa. Ty které nad augmentací přemýšlíte, můžu Dr. Križka jen doporučit. Průběh operace, pooperační péče i celkové pooperační období problěhlo bez problémů nebo komplikací.
Zvětšení prsou (Augmentace)
“Kulaté implantáty, 400ml”
2.11.2018 | Zasláno od JANYS. JANYS z Ústecký kraj, Česká republika (CZ)
Zdravím. Jsem 10 dní po operaci a cítím se velmi dobře,téměř bez bolesti. Z panem doktorem jsme se domluvili na 400ml kulatých implantátech zn. Motiva. Zákrok proběhl v pořádku bez komplikací. Personál výborný . A pan doktor má zlaté ručičky,jeho práce je úžasná a mohu ho jen doporučit. Moc děkuji
Zvětšení prsou (Augmentace)
“Augmentace prsu, 380ml”
11.6.2018 | Zasláno od AnnaS z Praha, Česká republika (CZ)
S panem doktorem Križkem jsem byla nadmíru spokojená. Na klinice byli všichni velice ochotní a precizní, pokud bych přemýšlela o dalších změnách (plastických), tak jedině v Premier Clinic a u pana doktora Križka. Výsledky jeho odvedené práce odpovídají jeho naprosté preciznosti a profesionalitě v jeho oboru. :-)
Zvětšení prsou (Augmentace)
“Augmentace s implantáty Motiva demi”
27.3.2018 | Zasláno od Daisy28 z Praha, Česká republika (CZ)
Pán doktor Miloš Križko je elitním plastickým chirurgem, u kterého vše dovrší jeho profesionální a zároveň přátelský přístup, komunikativnost, nekončící ochota Vám vše znovu detailně vysvětlit, zvolit pro Vás to nejlepší optimální řešení a zároveň ho také zrealizovat. Je to prostě borec ?☝?? Výsledkem jsou krásná, přirozená prsa. Byly použity kulaté implantáty značky Motiva, 320ml demi, pod žlázu. Jsem moc spokojená a pana doktora, jakožto i parádní implantáty Motiva, vřele doporučuji.
Zvětšení prsou (Augmentace)
“Prsní implantáty,400 ml ”
23.2.2018 | Zasláno od Veruš
Jsem velice spokojena s výběrem prsnich impantátů ,vypadaji přirozene a jsou hezky měkka:)
Zvětšení prsou (Augmentace)
“Zhodnocení zvětšení prsou rok po operaci”
21.11.2017 | Zasláno od merlinify z Královéhradecký kraj, Česká republika (CZ)
Vše v pořádku, jsem spokojena skoro rok po operaci. Jsem moc spokojena.
Zvětšení prsou (Augmentace)
“Přirozená prsa skoro rok po operaci ”
20.11.2017 | Zasláno od Barcyis
Jsem skoro rok po operaci, moc spokojena. Pan doktor super, nechtěla jsem aby bylo poznat ze jsou to uměla prsa a krasne se povedlo. Implantáty mám 335 ml a vypadají jako moje.
Zvětšení prsou (Augmentace)
“Zvětšení prsou u MUDr. Miloš Křižko: Mám krásná...”
1.3.2017 | Zasláno od Sandra z Praha, Česká republika (CZ)
Dobrý den, 26.1.2017 jsem podstoupila zvětšení prsou u pana doktora Miloše Križka. S jeho prací jsem naprosto spokojená. Prakticky z asymetrického \"ničeho\" vykouzlil krásná symetrická prsa :-) Chci poděkovat nejen panu doktorovi Križkovi, ale také skvělému týmu sesřiček, které byly velmi ochotné. Velké díky si také zaslouží pan MUDr. Jan Machač, nikdy předtím jsem žádnou operaci nepodstoupila, proto jsem nevěděla, co mám očekávat od narkózy. Po probuzení jsem necítila žádnou nevolnost, za což jsem byla velmi ráda :-) (implantáty - Motiva, ergonomické - 400ml)
Zvětšení prsou (Augmentace)
“Zvětšení prsou mě zbavilo strachu z další operace”
17.8.2016 | Zasláno od Kačenkka z Praha, Česká republika (CZ)
Doporučení na Brandeis Clinic a pana doktora Križka jsem dostala od své kamarádky. Před rokem a půl jsem se rozhodla pro zvětšení prsou a jsem ráda, že jsem byla právě tady. Naprostá spokojenost, pan doktor mi vše vysvětlil, ukázal. Z prvního setkání jsem byla nadšená a věděla jsem, že chci určitě k panu doktorovi Križkovi. Celková předoperační peče a pooperační byla skvělá. Bez žádných komplikací. Když jsem zavolala, abych se ujistila, že se nic neděje, vždy nebyl problém. Moc moc chválím a určitě doporučuji ostatním pana doktora Križka a vrchní sestru Lenku Múčkovou, která je naprosto ochotná a příjemná sestra. Díky ním, se nebudu bát dalšího zákroku. Děkuji