AESTHEVITA
Zvětšení prsou 30 Modelace prsou s augmentací 6 Abdominoplastika 5 Plastika nosu 3 Liposukce 3 Operace očních víček 3 Labioplastika 2 Zvětšení prsou - kmenové buňky 1 Zmenšení prsou 1 Modelace prsou 1 Lipofilling 1 RF liposukce – BodyTite 1 Facelift 1 Zvětšení penisu 1 Operace obočí 1 Mommy makeover 1 Léčba křečových žil 1 Operace čela (Forehead lift) 1 Všechny kategorie
Plastická operace stydkých pysků (Labioplastika)
“Labioplastika a clitoral unhooding”
30.6.2018 | MUDr. Ján Pilka | Zasláno od pezuzana z Středočeský kraj, Česká republika (CZ)
Původně jsem měla podstoupit labioplastiku v lokální anestezii, ale poté co mě pan doktor Pilka prohlédl, jsme se domluvili na celkové. Kromě samotné labioplastiky mi provedl i clitoral unhooding. Bylo pro mě bylo podstatné, aby se operace uskutečnila co nejdříve a vyšli mi s termínem maximálně vstříc! V den operace se ke mě chovali všichni skvěle - od setřiček, přes pana anesteziologa, po úžasnou provozní ředitelku Aesthevity. Po operaci jsem byla po několika hodinách propuštěna domů. Nenastali u mě během rekonvalescence žádné komplikace, kromě neočekávané MS. První dny bylo místo velmi oteklé a to asi další 2 týdny. Dnes jsem měsíc po operaci a funguji už ve všech ohledech normálně. S výsledkem jsem maximálně spokojená. Ráda bych vypíchla skvělou péči provozní ředitelky, paní Koutníkové, která mi byla mnohdy po telefonu nápomocna. Pan doktor Pilka toho moc nenamluví, ale je to vážně profík. Odvedl užasnou práci. Prostředí je krasné, i slečna na recepci moc milá. Ve všech ohledech je Aesthevita profesionální. Nemohla jsem si vybrat lépe. A pokud budu v budoucnu uvažovat i o jiném vylepšení, moje volba je jasná.
“Labioplastika v celkové anestezii: Cítím se sexy”
21.6.2017 | MUDr. Ján Pilka | Zasláno od Kristýna z Středočeský kraj, Česká republika (CZ)
Rozhodla jsem se pro tento zákrok, protože jsem se nelíbila sama sobě, žádný partner neměl nikdy žádný problém s tím jak vypadám dole nebo mi to aspoň neřekl,ale já jsem se pořádně nedokázala ani při sexu odvázat,dokud jsem si nedala alkohol.Doma mě manžel nikdy neviděl chodit nahou,styděla jsem se.Za to teď chodím nahá pořád a cítím se skvěle a sexy :D navíc jsem měla problém s výběrem spodního prádla,úplé džíny nebo jízda na kole mi byla nepříjemná.Podle recenzí jsem si vybrala kliniku Aesthevita a Mudr.Jána Pilku.Rekl mi dva způsoby jak by zákrok mohl udělat,zeptala jsem se který by mi doporučil a proč.Dala sem na jeho radu a jsem spokojená :) Jelikož jsem byla v celkové narkóze,nic mě nebolelo.Asi týden jsem chodila jak kačer,buď jsem ležela nebo stála nebo občas seděla na nafukovacím kruhu,ale to jen zřídka.Není to bolest, která by se nedala vydržet i bez prášků od bolesti.Ale doporučuji opravdu aspoň 14dni klidový režim,aby se např. nepřethli stehy, hodně ledovat, dezinfikovat, nejlépe chodit bez kalhotek větrat :) Doufám,že jsem stejně zoufalým ženám jak jsem byla já dodala odvahu a přeji hodně štěstí ;)