MUDr. Filip Černoch
Abdominoplastika 3 Operace očních víček 3 Zmenšení prsou 2 Operace horních víček 1 Plastická operace stehen 1 Plastika nosu 1 Septoplastika 1 Liposukce tumescentní 1 Zvětšení rtů – kys. hyaluronová 1 Odstranění vrásek botulotoxinem 1 Odstranění znamének 1 Modelace prsou 1 Operace dolních víček 1 Všechny kategorie
Operace horních víček
“60 let - operace horních víček”
2019-05-28 | Zasláno od alenecka z Jihomoravský kraj, Česká republika (CZ)
Chtěla bych touto cestou poděkovat celému kolektivu CBP kliniky, hlavně úžasnému panu primáři Černochovi.I když jsem měla před operací horních víček veliký strach, moje obavy se po příchodu na kliniku díky velice příjemnému chování personálu brzy rozplynuly. Pan doktor mi vše podrobně vysvětlil a odvedl naprosto dokonalou profesionální práci a s výsledkem zákroku jsem velice spokojená. Ještě jednou všem děkuji za úžasný profesionální i lidský přístup. Všem mohu návštěvu CBP kliniky jen doporučit. Alena V.
Plastická operace stehen
“Odstranění valů vnitřních stehen”
2019-04-15 | Zasláno od Seniorka Věra z Středočeský kraj, Česká republika (CZ)
V 12/2018 jsem podstoupila oper. odstranění valů vnitř. stehen.Před tímto zákrokem jsem měla na zač. roku 2018 liposukci vnitř. stehen- měla jsme hodně velké nadbytky-po výrazném zhubnutí.Oba zákroky mi prováděl primář MUDr. Černoch..3 den po oper. jsem byla bez kompl. propuštěna z FN Brno do dom. ošetřování.Veškeré pokyny pro dohojení jsem dodržovala. Kompresní stah. "obleček" jsem nosila raději déle (3 měs. po oper.). S výsledkem jsem MOC spokojená! Ještě dodávám, že k této oper. mne motivoval perfektní výsledek předch. oper. ve FN Brno v 5/17-což byla moje první pl. oper.-odstr. břiš. převisu-měla jsem opravdu veliký,poté jsem si nechala stav po této operaci ještě dovylepšit liposukcí boků-v poč. roku 2018..Po předchozím zhubnutí ze své maxi váhy a po vynikajícím výsledku oper. břicha- jsem se cítila už dost OK, dokonce jsem přestala užívat léky na vys. krev. tlak a i hodnoty cholesterolu se mi výr. zlepšili. Panu primáři a celému ošetřujícímu týmu moc děkuji a od první konzultace v 3/2017 jsem věřila, že se dávám vylepšení těla do správných rukou. Byla jsem objektivně panem prim. poučena i o případných rizicích a komplikacích.Nyní je mi 68,5r-cítím se doslova fantasticky, váhu si držím a lehce snižuji,jsem daleko pohyblivější, nezadýchávám se při chůzi do schodů. Moje celkové vylepšení chválí můj obv.lékař,diabetoložka (i diabet.II se mi dost zlepšil).Čtenářky zde zklamu já osobně nemám fotografie PŘED a PO.,přesto vás ujišťuji,že došlo u mne- bohužel až v pokročilém věku nejen k zlepšení fyz. stavu,ale i psychika se mi vylepšila. Získala jsem i docela slušné sebevědomí.I jako trochu marnivá ženská mám radost, že si mohu kupovat oblečení ve vel. 50 a ne jak ve své maxi váze se spokojit s vel. 56 a výš!!Ze své zkušenosti 4 plastických zákroků mohu doporučit přísné dodržování hojení,v prvních třech zákrocích jsem i ve svém věku byla 100% bez komplikací, u poslední (stehna)se mi dohojení trochu protáhlo,. Do Brna to mám dost daleko, p. prim. jezdí do amb. na chir. v H. Brodě(to jsem ve svém případě moc uvítala),kde jsem k oper. do Brna byla na konzultacích a při dohojení stehen jsem jezdila na kontroly na chir. do H.Brodu= vánoční a novor. svátky.I u lékařů v H. Brodě jsem cítila,jaký mají respekt k p. prim. Černochovi. Za sebe jsem s platickými zákroky skončila, teď je to na mě, ale vím,že už si získané tělo nenachám svoji nekázní pokazit.Jen si přeji, abych si hodně let nově nabytého užila.Po první op. jsem si na naši kopcovitou Vysočinu koupila el. kolo-jen se nevozím, ale i šlapu do pedálů- za 1,5r-jsem najela 2800km a letos už mám přes 300km.Jezdím cca 30km trasy-max. jsem spokojená.Prim. Černochovi MOC děkuji a vám, kteří se rozhodujete jej doporučuji,i jeho personál ve FN Brno si ode mne zaslouží velký dík. Přikládám fotografii já po zákrocích s manželem.Jsem spokojená! Věra Š.
Plastika nosu (Rhinoplastika)
“Operace nosu odstranění hrbolu”
2019-02-20 | Zasláno od Berucha z Kraj Vysočina, Česká republika (CZ)
Před 3 měsíci jsem u pana primáře Černocha podstoupila operaci nosu z důvodu špatné průchodnosti pravé nosní dírky. S výsledkem jsem velmi spokojená. Tímto bych chtěla panu primáři poděkovat za vynikající práci, osobní a lidský přístup. Pana primáře Mudr. Filipa Černocha mohu všem doporučit, je to skutečný odborník na svém místě.