MUDr. Filip Černoch
Operace očních víček 6 Abdominoplastika 3 Liposukce 2 Zvětšení rtů – kys. hyaluronová 2 Operace horních víček 2 Minilifting - Lifestyle lift 2 Zmenšení prsou 2 Zvětšení prsou 1 Plastika nosu 1 Septoplastika 1 Liposukce tumescentní 1 Odstranění vrásek botulotoxinem 1 Odstranění znamének 1 Modelace prsou 1 Operace dolních víček 1 Všechny kategorie
Zvětšení prsou (Augmentace)
“Výměna anatomického implantátu za odlehčený”
10.2.2020 | Zasláno od Andilekman z Jihomoravský kraj, Česká republika (CZ)
Na klinice CBP u pana primáře Černocha jsem podstoupila reoperaci prsou. Dosavadní anatomy 500 ml pod žlázou mi byly vyměněny za odlehčené B-lite 665 ml pod sval. Od prvního poznání pana primáře až po samotnou péči před operací, po propuštění nemohu říct půl slova vůči němu. Pan primář je neskutečný člověk. Sympatický, milý, hodný. Vše vysvětli, na vše se Vás ptá, na klinice s námi zůstal přes noc až do rána, kdyby se cokoli dělo, ještě i vnoci došel sdělit jak operace dopadla, jak to v těle vypadá a zda jsme ok. Ráno si nás osobně zkontroloval a propustil. Odvoz i dovoz na kliniku v případě potřeby zajištěno ze strany kliniky. Reoperace byla náročná, starý implantát mi nadělal v těle paseku a můžu říct, že pan primář má zlaté ručičky. Jsem týden od operace a už nyní vidím, že má prsa budou dokonalá. Že udělal maximum, co šlo. Po operaci jsem obdržela veškěré dokumenty i certifikáty od vložených implantátů úplně automaticky, aniž bych si o to musela říkat. Mohu jen doporučit.  Klinika v JIHLAVĚ s veškěrým personálem je přesně odrazem pana doktora. Připadala jsem si jako někde v pohádce. Sestřičky neskutečně milé, ochotné, příjemné. Kdykoli jsem se nějak zavrtěla na posteli, hned sestřička starostně přišla ke mě zda jsem v pořádku..... Po operaci měla trpělivost, první sednutí bylo náročné, strašně to vše člověku pomohlo na psychice. Pokud budu podstupovat jakýkoli další zákrok, tak volba je jasná