FORMÉ Clinic
Zvětšení prsou 67 Operace očních víček 46 Liposukce 43 Abdominoplastika 39 Plastika nosu 34 Facelift 26 Modelace prsou 17 Modelace prsou s augmentací 9 Operace uší 9 Liposukce tumescentní 7 Zmenšení prsou 7 Mommy makeover 5 Operace gynekomastie 3 Plastická operace paží 3 Labioplastika 3 Léčba hyperhidrozy 3 Water-jet liposukce 3 Operace horních víček 3 Neinvazivní labioplastika 2 Odstranění vrásek botulotoxinem 2 Zvětšení prsou – lipofilling 2 Kyselina hyaluronová 2 Odstranění znamének 2 Plastická operace krku 2 Mastektomie 2 Korekce jizev 1 Neinvazivní zákroky estetické gynekologie 1 Reoperace nosu 1 Minilifting - Lifestyle lift 1 Miniabdominoplastika 1 Facelift Silhouette Soft 1 Septoplastika 1 Laserová rejuvenace vagíny 1  1 Chirurgie ruky 1 Biorevitalizace 1 Radiofrekvenční lipolýza 1 Operace dolních víček 1 Karpální tunel 1 Neinvazivní lifting 1 Injekční výplně 1 Obličejové implantáty 1 Ptóza víčka 1 Lifting rtů 1 Lipofilling 1 Všechny kategorie
Plastika nosu (Rhinoplastika)
“Rhinoplasty Dr. Vašek / Rhinoplastika u MUDr....”
7.9.2018 | MUDr. Petr Jan Vašek | Zasláno od Registrovaný uživatel z Zurich, Švýcarsko (CH)
Good day i spent a significant amount of time researching different recommended surgeons world wide to perform my procedure. i found the forme clinic via on an online forum with Dr Vasek being highly recommended with an endless list of happy customers. i emailed the clinic and was contacted promptly by his team, i meet with Dr Vasek who is very professional and clearly is very passionate about his job. the surgery went very well and 9 months later im very pleased with the final result , also a mention to receptionist jana Dostalova who was very helpful throughout. Romana --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- PŘEKLAD: Dobrý denjsem strávil značné množství času zkoumání různých doporučenýchchirurgům po celém světě, aby provedli můj postup.našel jsem formulářovou kliniku prostřednictvím on-line fóra s Dr. Vasekem, který je vysoce doporučován s nekonečným seznamem spokojených zákazníků.poslal jsem e-mail na kliniku a byl okamžitě kontaktován jeho týmem,setkávám se s doktorem Vaskem, který je velmi profesionální a je zjevně velmi vášnivý svou prací. operace šla velmi dobře a 9 měsíců později jsem velmi potěšen konečným výsledkem,také zmínka o recepční Janě Dostalové, která byla po celou dobu velmi užitečná. Romana
Plastika nosu (Rhinoplastika)
“8 měsíců po operaci nosu”
15.6.2016 | MUDr. Petr Jan Vašek | Zasláno od simona1 z Kraj Vysočina, Česká republika (CZ)
Nechala jsem si upravit nos u pana primáře Vaška z Formé clinic v Praze. Chtěla bych mu touto cestou ještě jednou moc poděkovat a zároveň děkuju i celému týmu. Pan primář je opravdu moc šikovný a je vidět, že má mnoholeté zkušenosti. Jsem po operaci 8 měsíců a už se vrátilo vše hezky do normálu a já už se můžu jen radovat z hezkýho nosu. Všem kdo váhá a vybírá stále svýho doktora můžu jen a jen doporučit. Síma
Plastika nosu (Rhinoplastika)
“Eine perfekte Nase”
25.4.2016 | MUDr. Petr Jan Vašek | Zasláno od Katrin Wolf z Sachsen, Německo (DE)
Ich will einen großen Dank zu Dr. P.J. Vasek sagen. Das Forme Team war sehr professionell, hilfsbereit und nett. Klinik war sehr modern und sauber. Ich hatte eine geschlossene Nasenoperation unter Vollnarkose und war ein Nacht in der Klinik. Heute sind 2 Wochen nach der Operation und ich bin sehr zufrieden mit dem Ergebnis. DR Vasek und Forme Team haben das alles perfekt geschaffen. Ich kann die Klinik nur empfehlen!
Plastika nosu (Rhinoplastika)
“Nosík je krásný”
18.4.2016 | MUDr. Petr Jan Vašek | Zasláno od fuetka z Jihomoravský kraj, Česká republika (CZ)
Dobrý den pane doktore, ráda bych Vám touto cestou poděkovala za operaci nosu, kterou jste mi provedl v lednu. Nosík je krásný, moc se mi líbí. Děkuji!
Plastika nosu (Rhinoplastika)
“Mám nejlepší zkušenost s panem doktorem Vaškem”
22.3.2016 | MUDr. Petr Jan Vašek | Zasláno od oteplovacka z Jihomoravský kraj, Česká republika (CZ)
Mám nejlepší zkušenost s panem doktorem Vaškem z Formé clinic v Praze. U pana doktora jsem podstoupila operaci nosu a jsem naprosto spokojená. Velice děkuju panu doktorovi i celému týmu za perfetní práci a péči :-)
Plastika nosu (Rhinoplastika)
“Nejlepší dárek”
11.8.2015 | MUDr. Petr Jan Vašek | Zasláno od rozalije z Středočeský kraj, Česká republika (CZ)
Moje mamka s taťkou babičky a přítel se složili a dali mi ten nejlepší dárek, co jsem si přála k mým 25 narozeninám, co jsem oslavila v dubnu. Zaplatili mi plastiku nosu. Jsem strašně ráda, protože úpravu nosu jsem si přála už od puberty furt jsem o tom mluvila a hlavně snila. Nos jsem neměla uplně ošklivej, ale myslím, že jsem docela hezká holka nebo i okolí mi to občas říká, ale k tomu úplně vysněnýmu vzhledu jsem nosík potřebovala poupravit. Teď už otok opadá a krásně se hojím. Jednak bych chtěla moc poděkovat mé rodině a mé lásce , ale taky velký dík patří Panu Doktorovi Vaškovi a všem Sestřičkám z Formé clinic byli jste všichni báječní :-) :-) :-) Moc jste mi všichni přirostli k srdíčku :-)Muck
Plastika nosu (Rhinoplastika)
“Obličej vypadá krásně”
19.6.2015 | MUDr. Petr Jan Vašek | Zasláno od nikolleena z Středočeský kraj, Česká republika (CZ)
Ahoj, jsem dva měsíce po operaci nosu, kdy před zákrokem jsem měla opravdu nehezký orlí nos a měla jsem z toho mindrák. Operaci jsem podstoupila u pana doktora Vaška, který je na nosy velký odborník. Je to opravdu paráda, nos i vzhled obličeje jako takový dostal velice jemnou podobu a ten výsledek se mi moc líbí. Výsledek a finální podoba nosu se muže prý upravovat i několik měsícu, tak časem bych přidala i fotky. Ještě mužu říct, že jsem se děsně bála bolesti a všech těch nástroju, za pomocí kterých se nos operuje, ale z operace samozřejmě nevím vůbec nic a po operaci se musí okolí nosu hodně ledovat a dostávala jsem od bolesti, takže se dalo vše vydržet. Moc děkuju panu doktorovi Vaškovi :-)
Plastika nosu (Rhinoplastika)
“Skvělá práce”
4.3.2015 | MUDr. Petr Jan Vašek | Zasláno od mrs.daniela z Kraj Vysočina, Česká republika (CZ)
Chtěla bych touto cestou poděkovat a hlavně pochválit Dr. Petra Vaška z Formé clinic, u kterého jsem podstoupila operaci nosu. Velice děkuju a vřele doporučuji . D
Plastika nosu (Rhinoplastika)
“Bezkonkurenčně nejlepší klinika”
4.2.2015 | FORMÉ Clinic | Zasláno od Katarina z Praha, Česká republika (CZ)
Mohu porovnat tři odborníky, se kterými jsem si smluvila osobní setkání, než jsem se definitivně rozhodla pro doktora Jana Vaška.Na operaci jsem si střádala tři roky a pečlivě sledovala diskuze a hodnocení lékařů. Opravdu nejlepší přístup, první setkání se mi věnoval celou hodinu a trpělivě zodpověděl můj seznam otázek. Cena zákroku byla v porovnání s konkurencí nižší, protože už zahrnovala všechno. Na recepci byly slečny opravdu vřelé a milé, s tím jsem se na první a druhé konzultaci jinde také bohužel nesetkala.Zákrok trval jen hodinu a půl a pak za mnou ihned mohl přítel, což bylo báječné, byl více nervozní, než já.Druhý den jsem byla po obědě propuštěna a dostala velkou tašku se vším potřebným. Výsledek mě více než překvapil. Otoky jsem měla tři týdny, ale dalo se to vydržet.Bolesti nebyly skoro vůbec.Pan doktor se mi věnoval i na kontrolách. Opravdu děkuju, že jsem dostala takovou péči a odborně provedenou operaci.
Plastika nosu (Rhinoplastika)
“Nutná reoperace”
26.1.2015 | MUDr. Petr Jan Vašek | Zasláno od Registrovaný uživatel z Praha, Česká republika (CZ)