MUDr. Petr Jan Vašek
Operace očních víček 28 Plastika nosu 25 Facelift 19 Operace uší 4 Léčba hyperhidrozy 3 Liposukce 2 Injekční výplně 1 Obličejové implantáty 1 Plastická operace krku 1 Kyselina hyaluronová 1 Odstranění vrásek botulotoxinem 1 Abdominoplastika 1 Facelift Silhouette Soft 1 Liposukce tumescentní 1 Minilifting - Lifestyle lift 1 Reoperace nosu 1 Všechny kategorie
Operace očních víček (Blefaroplastika)
“Týden po operaci horních víček”
20.4.2020 | Zasláno od Registrovaný uživatel z Středočeský kraj, Česká republika (CZ)
Před týdnem jsem byla na operaci vhorních víček. Dlouho jsem se k takovému zákroku odhodlávala a nelituji toho. Už teď po vyndání stehů je znát rozdíl a moje oči jsou téměř jako dříve. Moc děkuji panu doktoru Vaškovi a celému týmo Formé clinik na naprosto profesionální přístup. Opravdu skvělá práce. Všem vřele doporučuji. Jiřina 64 let
Operace očních víček (Blefaroplastika)
“Z dovolené v Praze jsem si odvezl nová víčka”
5.11.2019 | Zasláno od Registrovaný uživatel z Zlínský kraj, Česká republika (CZ)
Přibližně pře půlrokem jsem ve Forme podstoupil operaci očních víček. Plánovaný zákrok jsem spojil s dovolenou v Praze, kde jsem nikdy nebyl. Zákrok a rekonvalescence s hojením proběhl v celku rychle. Pod očima jsem měl chvíli velké modřiny, ale to je normální. Děkuji nejen celému realizačnímu týmu, ale především panu doktoru Vaškovi. Profesionál.
Facelift (operace obličeje), SMAS lifting
“Operace obličeje - facelift MUDr. Vašek”
23.7.2019 | Zasláno od Martina z Zlínský kraj, Česká republika (CZ)
\před měsícem jsem byla u pana doktora Vaška na operaci obličeje. Už teď vidím obrovský rozdíl. Zmizel mi podbradek a obličej je vypnutější. Jizvy zatím růžové, ale opravdu jemné, Moc děkuji a zdravím všechny do Formé.
Operace očních víček (Blefaroplastika)
“Doporučuji MUDr. Vaška z Formé Clinic”
26.2.2019 | Zasláno od LJ z Praha, Česká republika (CZ)
Naprostá a úžasná profesionalita celého týmu s MUDr.Vaškem , vynikající péče, doporučuji všem , kdo chtějí na tento zákrok jít.
Operace očních víček (Blefaroplastika)
“Operace víček ve Formé Clinic u MUDr. Vaška”
19.2.2019 | Zasláno od prokop z Cataluña, Španělsko (ES)
Na zakrok jsem priletel az z Barcelony,naprosta profesionalita dr.Vaska,po operaci jsem odjel autem domu,naprosto bez bolesti,oproti jiné klinice,kde jsem podstoupil stejny zkrok pred 6lety a byl jsem 48hodin absolutne vyrizen a neschopen se o sebe postarat.Salova sestra,neco uzasneho a diky ji byla operace spise zabavou diky ktere jsem behem ni temer usnul.Velke diky.Prokop
Plastika nosu (Rhinoplastika)
“Rhinoplasty Dr. Vašek / Rhinoplastika u MUDr....”
7.9.2018 | Zasláno od Registrovaný uživatel z Zurich, Švýcarsko (CH)
Good day i spent a significant amount of time researching different recommended surgeons world wide to perform my procedure. i found the forme clinic via on an online forum with Dr Vasek being highly recommended with an endless list of happy customers. i emailed the clinic and was contacted promptly by his team, i meet with Dr Vasek who is very professional and clearly is very passionate about his job. the surgery went very well and 9 months later im very pleased with the final result , also a mention to receptionist jana Dostalova who was very helpful throughout. Romana --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- PŘEKLAD: Dobrý denjsem strávil značné množství času zkoumání různých doporučenýchchirurgům po celém světě, aby provedli můj postup.našel jsem formulářovou kliniku prostřednictvím on-line fóra s Dr. Vasekem, který je vysoce doporučován s nekonečným seznamem spokojených zákazníků.poslal jsem e-mail na kliniku a byl okamžitě kontaktován jeho týmem,setkávám se s doktorem Vaskem, který je velmi profesionální a je zjevně velmi vášnivý svou prací. operace šla velmi dobře a 9 měsíců později jsem velmi potěšen konečným výsledkem,také zmínka o recepční Janě Dostalové, která byla po celou dobu velmi užitečná. Romana
Operace očních víček (Blefaroplastika)
“Blefaroplastika horních i dolních víček ve...”
9.3.2018 | Zasláno od Dominga
Kliniku Formé a pana doktora Vaška jsem si vybrala po předchozím doporučení a zkušenostech mých přátel. Podstoupila jsem blepharoplastiku horních a dolních víček a s výsledkem jsem byla od první chvíle spokojená. Pan doktor i jeho tým mají velmi profesionální přístup. Od první komunikace přes emaily ( odpověď jsem vždy dostala do pár hodin) až do pooperačního léčení jsem věděla, že jsem v dobrých rukou :) Kliniku Formé mohu jen doporučit! Fotky jsou před zákrokem, v den zákroku, první dva dny po zákroku a 6 týdnů od zákroku :)
Léčba hyperhidrozy (nadměrného pocení)
  4 z 5 hvězdiček
“Laserové odstranění pocení”
8.11.2017 | Zasláno od Kalamity z Praha, Česká republika (CZ)
Uz je to asi pet let nejmene pocitam
Operace očních víček (Blefaroplastika)
“Operace horních a dolních víček v lokální...”
1.6.2017 | Zasláno od Micka z Praha, Česká republika (CZ)
21. dubna jsem zde na klinice Formé podstoupila zákrok v lokální anestezii -operaci horních a dolních víček u Mudr. Vaška. Pro tuto operaci jsem rozhodla, protože mi přišlo, že jsem v obličeji unavená a vypadám zbytečně starší. Dále mi víčka způsobovala nejasné vidění a únavu, jak mi víčka padala. Operace jsem se velmi bála, ale hned jak jsem vešla na operační sál, a viděla doktora Vaška a jeho asistentku ze mě strach opadnul, jelikož si se mnou příjemně povídali a tím odvedli moji pozornost od strachu. Zákrok vůbec nebolel a celý proces proběhl naprosto bez komplikací. Tímto chci poděkovat všem z personálu, kteří se o mne výborně postarali. Po operaci jsem dodržovala veškeré instrukce od ošetřujícího lékaře a proto hojení probíhalo naprosto v pořádku a bezproblémově. Po týdnu mi byly vytaženy stehny a už jsem mohla použít make-up který zakryl veškeré ještě nezhojené nedokonalosti. Zákrok na této klinice mohu vřele doporučit, jelikož si myslím, že se není čeho bát.
Výplně na bázi kyseliny hyaluronové
“Výplň kyselinou hyaluronovou mezi obočím”
22.5.2017 | Zasláno od ZuzanaN z Praha, Česká republika (CZ)
Ve Formé Clinic mne zahrnuli naprosto dokonalou péčí od začátku až do konce. Už od vstupu na recepci se na mne všichni usmívali a má nervozita ze zákroku, který mne čekal, byla pryč. Pan doktor Vašek mi nejdříve vše vysvětlil a doporučil nejvhodnější řešení - výplň kyselinou hyaluronovou v kombinaci s aplikací botoxu v oblasti čela. Mezi obočím jsem měla opravdu hlubokou vrásku, na kterou jen botox nestačí. Výsledek je úžasný. Konečně už se "nemračím" a jsem moc spokojená. Děkuji celému týmu Formé Clinic.