PRIMED Clinic
Zvětšení prsou 70 Abdominoplastika 35 Operace očních víček 23 Modelace prsou 12 Operace horních víček 10 Zmenšení prsou 10 Labioplastika 7 Liposukce 4 Kyselina hyaluronová 3 Výměna implantátu 3 Laserová liposukce 3 Modelace prsou s augmentací 3 Zvětšení rtů 2 Laserová liposukce - SlimLipo 2 Odstranění podbradku 2 Zvětšení prsou – lipofilling 2 Injekční výplně 2 Odstranění xantelazmat 1 Facelift 1 Miniabdominoplastika 1 Liposukce tumescentní 1 Facelift - Mezonitě 1 Odstranění znamének 1 Všechny kategorie
Operace horních víček
“Operace horních víček - viditelné omlazení pohledu”
16.6.2020 | MUDr. Martin Paciorek | Zasláno od Sonia z Zlínský kraj, Česká republika (CZ)
V říjnu 2019 jsem podstoupila operaci horních víček, které mě trápily..Jelikož jsem u pana doktora už nějaké zákroky podstoupila, tak důvěřují jen jemu, MUDr. Martinovi Paciorkovi. Velmi si vážím jeho profesionálního poradenství, výsledek byl vždy skvělý. Také velké díky za milý lidský přístup a perfektně odvedenou práci. Pan doktor mi pomohl opět se cítit lépe... Má zlaté ruce😊
Operace horních víček
“Pocit jistoty a spolehlivosti - operace horních...”
4.2.2020 | PRIMED Clinic | Zasláno od Registrovaný uživatel z Jihomoravský kraj, Česká republika (CZ)
Klidný a milý přístup, pocit jistoty a spolehlivosti, maximální profesionalita.
Operace horních víček
“Skvělá zkušenost s operací víček”
31.7.2019 | MUDr. Martin Paciorek | Zasláno od Masérka z Moravskoslezský kraj, Česká republika (CZ)
Pan primář Paciorek je naprostý profík. Po emailové komunikaci i osobní konzultaci před zákrokem jsem nepochybovala, že jsem u správného člověka :). Má velmi osobní, příjemný přístup a vyzařuje z něj nejen charizma, ale zájem o člověka. Zákrok proběhl hladce, v jeho průběhu jsem byla stále informována, co bude následovat, žádnou bolest jsem nevnímala ani při ani po operaci. Řídila jsem se doporučeními a k mému úžasu jsem neměla ani podlitiny a víčka se mi krásně a rychle zahojily. Na zákroku jsem byla 9.5. a výsledek je výborný. Moc děkuji ! Mohu jen doporučit !
Operace horních víček
“Nejlepší operace víček v Havířově”
15.3.2019 | PRIMED Clinic | Zasláno od Dzejn z Moravskoslezský kraj, Česká republika (CZ)
Maximální spokojenost
Operace horních víček
“Skvělý servis před i po operaci očních víček u...”
20.4.2018 | MUDr. Martin Paciorek | Zasláno od Zuzinka z Moravskoslezský kraj, Česká republika (CZ)
Před několika měsíci jsem podstoupila u pana primáře Mudr. Paciorka operaci horních víček. S výsledkem jsem naprosto spokojená. Pan primář mi k operaci vše podrobně vysvětlil i popsal a to i během operace takže jsem neměla žádné obavy a důvěřovala mu. Je skvělým odborníkem ve své profesi. Hojení bylo naprosto bezproblémové a rekonvalescence krátká. Pana primáře všem vřele doporučuji:-).
Operace horních víček
“Horní víčka u mudr. Paciorka”
1.2.2018 | MUDr. Martin Paciorek | Zasláno od evina z Moravskoslezský kraj, Česká republika (CZ)
Vyvikající lékař,dobře odvedená práce
Operace horních víček
“Cítím se ohromně dobře”
29.3.2016 | MUDr. Martin Paciorek | Zasláno od Registrovaný uživatel z Moravskoslezský kraj, Česká republika (CZ)
Jsem ročník 1952 a měla jsem velmi převislá víčka, která mi překrývala řasy. Před zákrokem jsem se pochopitelně bála, ale úplně zbytečně. Jediné, co je nepříjemné, je píchnutí místního znecitlivění, pak už nic. Celé to netrvalo více než hodinu, od příjezdu domů jsem si chladila oči gelovými brýlemi, stojí pár korun a je to velmi pohodlné. Prvních pár nocí jsem spala se třemi polštáři pod hlavou. Den po zákroku jsem měla jen malinké modřinky ve vnitřních koutcích očí, ty se po pár dnech ztratily. Nevelký otok víček zmizel do dvou týdnů. Ve vnitřních koutcích očí se mi vytvořily jakoby tukové bulky, pan doktor mi při odstraňování stehů doporučil, abych si je potírala Alpou - do deseti dnů byly pryč. První tři měsíce po operaci jsem byla opatrná při odličování, víčka trochu bolela na tah, nyní 4 měsíce po zákroku jsou už v pořádku, avšak ve spodní části pod jizvičkou necitlivá. Předpokládám, že už to tak zůstane, ale ničemu to nevadí. O operaci jsem uvažovala dlouhých deset let a mrzí mě, že jsem ji neabsolvovala už tenkrát, cítím se ohromně dobře a znovu jsem začala používat řasenku. Všem doporučuji neotálet! Velké poděkování panu doktorovi za krásně provedenou práci.
Operace horních víček
“Pro ženy krásnější”
21.10.2015 | MUDr. Martin Paciorek | Zasláno od Pro ženy krásnější z Moravskoslezský kraj, Česká republika (CZ)